• English
  • Ελληνικά

Η έρευνα καταναλωτή και πόσο σημαντική είναι για μας

Στα πλαίσια της προσπάθειάς μας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων μας, κάνουμε ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες καταναλωτή με σκοπό να δούμε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα υπάρχοντα προϊόντα μας, αλλά και την διερεύνηση των νέων αναγκών που έχουν προκύψει.
Ειδικά αυτός ο τομέας των ερευνών μας είναι πολύ σημαντικός αφού έτσι προκύπτουν νέα προϊόντα που καλύπτουν στο μέγιστο βαθμό τις ανάγκες αυτές. Τα αποτελέσματα των ερευνών αυτών τα αναλύουμε και τα συγκεντρώνουμε με τέτοιον τρόπο ώστε να αποτελούν τον οδηγό στις στρατηγικές μας αποφάσεις.

Η γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών SANITAS που δημιουργήσαμε μέσα στο 2009 προσφέρει άμεσα, σε όλη τη διάρκεια του 24ώρου, απαντήσεις σε οποιοδήποτε ερώτημα των καταναλωτών σχετικά με τις δυνατότητες και τον τρόπο χρήσης των προϊόντων SANITAS.
Ταυτόχρονα όμως αποτελεί ένα ακόμη εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των καταναλωτών μέσω της καταγραφής αποριών, σχολίων ή τυχόν παραπόνων. Καλωσορίζουμε κάθε είδους επαφή με το κοινό μας, καθώς είναι ευκαιρία για εμάς να γνωρίσουμε καλύτερα τους αγοραστές μας και να πάρουμε πληροφορίες για τρόπους βελτίωσης των προϊόντων μας.